Dodací podmínky
1. Ke každé dodávce zboží je elektronicky odeslán daňový doklad, který současně plní funkci dodacího a záručního listu.2. Objednané zboží expedujeme v závislosti na aktuálním stavu našeho skladu a skladu našich dodavatelů. Pokud je zboží skladem, obvyklá dodací lhůta činí 2-3 pracovní dny. Dodací lhůta se počítá od následujícího dne po přijetí objednávky či platby za objednávku.
3. Kupující má ve své objednávce možnost zvolit dodání:
3.1. Prostřednictvím spediční firmy GLS
- Dodáním na zadanou adresu - spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi informační email, stejně tak o převzetí zásilky informuje adresáta emailem samotný přepravce. V den doručení kontaktuje spediční firma adresáta prostřednictvím telefonátu nebo sms s informací o času doručení v rozmezí několika hodin. V případě neúspěšného pokusu o doručení firma informuje o této skutečnosti adresáta emailem a obvykle uloží zásilku na nejbližším výdejním místě Parcelshop, pokud se nedohodne s adresátem jinak.
- Dodáním do Parcelshopu či Parcelboxu - spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi informační email, stejně tak o převzetí zásilky informuje adresáta emailem samotný přepravce. V den doručení informuje spediční firma adresáta prostřednictvím sms a emailu o uložení zásilky na vybraném výdejním místě, kde je pak nutné si zásilku vyzvednout do 7 kalendářních dnů, v případě boxu do 72 hodin od uložení zásilky (obdržení sms či emailu o uložení zásilky).
- Dodáním na soukromou adresu - spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi informační email, stejně tak o převzetí zásilky informuje adresáta emailem samotný přepravce, spolu s odkazem na sledování zásilky. V den doručení informuje spediční firma adresáta prostřednictvím sms o předpokládaném času doručení, obvykle pár minut před příjezdem kurýr kontaktuje telefonicky adresáta. V případě neúspěšného pokusu o doručení přepravce informuje o této skutečnosti adresáta emailem a uloží zásilku na nejbližším výdejním místě Parcelshop, pokud se nedohodne s adresátem jinak.
- Dodáním na firemní adresu - spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi informační email, stejně tak o převzetí zásilky informuje adresáta emailem samotný přepravce, spolu s odkazem na sledování zásilky. V den doručení informuje spediční firma adresáta prostřednictvím sms o předpokládaném času doručení. V případě neúspěšného pokusu o doručení firma informuje o této skutečnosti adresáta emailem a obvykle uloží zásilku na nejbližším výdejním místě Parcelshop.
- Dodáním do Parcelshopu či Parcelboxu - spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi informační email, stejně tak o převzetí zásilky informuje adresáta emailem samotný přepravce. V den doručení informuje spediční firma adresáta prostřednictvím sms a emailu o uložení zásilky na vybraném výdejním místě, kde je pak nutné si zásilku vyzvednout do 7 kalendářních dnů, v případě boxu do 72 hodin od uložení zásilky (obdržení sms či emailu o uložení zásilky).
V době zvýšeného vánočního provozu (cca konec října až prosinec) může nastat zpoždění dodání, za vzniklé komplikace se předem omlouváme.
3.3. Rozvozem po Ostravě
- V případě dodání zboží rozvozem na území města Ostravy v den doručení informujeme adresáta prostřednictvím sms a emailu.
4. Objednávku lze uhradit těmito způsoby:
- platbou předem - bankovním převodem na účet, uvedený v námi potvrzené objednávce,
- platbou předem - platební kartou online přes platební bránu 3D Secure,
- dobírkou - při převzetí zásilky doručované prostřednictvím spediční firmy GLS nebo PPL,
- hotově nebo platební kartou - při osobním převzetí zásilky, viz bod 3.3.
Přednostně vyřizujeme objednávky zaplacené předem.